پنج جدیدترین طراحی سایت اخبار شهری - طراحی سایت چیست

Wiki Article

حال بعد از اتمام کار به صفحه اصلی سایتتان مراجعه کنید بدین شکل خواهد بود:

اما اگر از تاریخچه و شروع آن بگذریم باید با هم بررسی کنیم که، اصلا این درگاه چیست وچه فایده‌ای برای ما دارد.

برنامه نویسی و طراحی اختصاصی وبسایت فروشگاه با قابلیت اتصال به سایت ترب و دیجی کالا فقط ۲۰ میلیون تومان

در ادامه به شما خواهیم گفت که هرکدام از آن‌ها چه ویژگی‌هایی دارند و در چه زمینه‌هایی استفاده می‌شوند.

همانطور که اشاره کردیم سیستم های مدیریت محتوای آماده امروزه تقریبا همه نیاز های مشتریان را پوشش میدهند و به جز موارد خاص استفاده از سیستم مدیریت محتوای آماده به صرف تر و انتخاب درست تری میباشد.

طراحی وب سایت‌های زیبا نیاز به تجربه و تخصص کافی دارد، ممکن است شما بارها و بارها شنیده باشید که نحوه‌ی طراحی سایت با وردپرس آسان است و یا طراحی سایت وردپرس رایگان است.

صفحاتی که به طور معمول در هر وبسایتی بهتراست وجود داشته باشد:

یک مثال ساده برای اعتبار بیشتری که با طراحی وبسایت فروش محصولات به دست می‌آورید:

یکی از مهم ترین ویژگی ها در طراحی سایت فروشگاهی می توان گفت همین مورد است . سایت فروشگاهی به دلیل کلیک کنید مجازی بودن و قابل دسترس بودن از سراسر جهان میتواند مشتریانی از سراسر کشور داشته باشد برخلاف فروشگاه سنتی که اکثر مشتریان آن در اطراف فروشگاه زندگی میکنند مشتریان سایت فروشگاهی در سراسر کشور زندگی میکنند و این خود میتواند باعث افزایش چشمگیر سود شما شود .

کاربران: در این قسمت می‌توانید حساب‌های کاربری سایت‌تان را مدیریت کنید

مطابق شکل زیر، برای نصب آنها کافیست به قسمت افزونه‌ها در پیشخوان وردپرس رفته و توضیحات بیشتر در بخش افزودن عنوان افزونه خود را وارد کنید. بعد از پیدا شدن افزونه مورد نظر، آن را نصب و سپس فعال سازی کنید.

حتی اگر مشتری را در اینجا فروشگاه فیزیکی خود به خوبی با محصولات اینجا خود آشنا کنید و در ذهن او ماندگار شوید، بعد از ترک شما حتما به دنبال جایی است که اطلاعات بیشتری از شما به دست بیاورد.

در قسمت قبل به طور کامل با وظایف بک اند کار و فرانت اند کار آشنا شدید و متوجه شدید که هرکدام چه وظایفی بر عهده دارند.

وقتی که کنتراست در یک تصویر وجود داشته باشد باعث می‌شود تا به خاطر وجود تنوع و گیرایی بصری، مخاطبان سایت بازخورد بهتری نسبت به آن داشته باشند.

Report this wiki page